ريحانهريحانه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

همه هستي من

دختر پاییزی من و آغاز ماه شانزدهم

1391/10/2 23:51
نویسنده : مامان ریحانه
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربونم پاییز هم بالاخره کوله بارش رو جمع کرد و جای خودش رو به زمستون داد و شما هم وارد شانزدهمین  ماه قشنگ زندگیت شدی و این ماه هم بالاخره تموم شد و شیرینی و تلخی های زیادی داشت این ماه سرما خوردی و مریض شدی که البته خیلی زود خوب شدی و یه دندون قشنگ هم به جمع دندونات اضافه شدن که خیلی بابتش سختی کشیدی اما دختر مهربونم از شیرینی هات بگم که هر چی بگم کم گفتم از حرف زدنات که واقعا دلم ضعف می ره از بوس کردنت که دیگه نگو تمام خستگی روزم رو از یاد می برم و فقط و فقط از خدای مهربون می خوام که همیشه سالم و سرحال باشی و هیچ غمی به اون دل قشنگت راه پیدا نکنه و این هم چند تا عکس از دختر پاییزی من(عکسهای ریحانه در کاشان که جمعه 24 آذر در خانه ی مامان بزرگ بابایی گرفته شده):

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مائده(ني ني بوس)
3 دی 91 10:30
دختر پاييزي خوشگل،١٦ ماهگيت مبارك


ممنون عزیزم
خاله سارا
3 دی 91 22:28
خيلی عکسات قشنگه خانم خانوما! با اون کلاه عروسکيت.
ولی چرا ما رو نبردين کاشان؟! اگه ما هم بوديم حتما بيشتر بهتون خوش ميگذشت...


عزیز دلم اون که معلومه خودتو اماده کن خاله جون برای اردیبهشت ایشالا
سمیه دختر عمه پرستو
4 دی 91 15:31
سلام عزیزم شانزده ماهگی ات مبارک باشه دلمون برات تنگ خوشگل خانومی


ممنون سمیه جون
خاله نورا
7 دی 91 22:36
جون دلم چه تیپی زده...
قربونش برم ...


مرسی خاله جون
ما(من و گاهی بابا)
8 دی 91 14:32
پس شما هم مسافرت بودین؟! چه عکسهای خوبی،عکاسش ماهر بوده!


ممنون عزیزم
مریم مامان ارمیا
8 دی 91 19:51
16 ماهگیت مبارک خاله
چه کلاه های خوشگلی داری عسل خانم


ممنون عزیزم