ريحانهريحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

همه هستي من

آمد بهار جانان............

1393/2/2 2:20
نویسنده : مامان ریحانه
845 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره برگ های تقویم ٩٢ تموم شدن و یک سال جدید رو با هم و در کنار هم شروع کردیم.لحظه ی سال تحویل دستای کوچولوی قشنگت رو توی دستام گرفتم و با هم دعا کردیم تا سالی خوب و خوش داشته باشیم و از خدای مهربون بابت داشتن گلی مثل شما تشکر کردم که امسال هم با حضور قشنگت بهترین بهار عمرم رو رقم زدی. اسفند ماه من و شما و بابایی رفتیم ثنایی تا برات لباس بخریم انقدر قشنگ در باره ی لباس ها نظر می دادی که همه ی فروشنده ها کلی قربون صدقت می رفتن.بالاخره پیراهن مورد علاقت رو پوشیدی و گفتی بابا لطفا همین.آخه من قربون او زبون قشنگت برم بعدشم که خریدیم از اون روز شروع شد به پرسیدن اینکه عید کی هست؟؟؟مامان جان مونده هنوزنیشخند.خرید های سفره ی هفتسین هم با کلی شور و ذوق خریداری شد عسلم.روز ٦ فروردین نامزدی دختر عمه ی عزیزت رویا جون بود که از همین جا این پیوند عاشقانه رو بهش تبریک میگم.٧ فروردین هم رفتیم شمال تا شما بری کنار دریا و خوش بگذرونی.

عکسها در ادامه ی مطلب.......

 حضور ریحانه ی عزیزم در برنامه ی رنگیم کمان(٢٦ اسفند) 

 

 

 

پنجشنبه ٢٩ اسفند لحظاتی بعد از تحویل سال...

 

 

سفره ی هفتسین .... 

 

 

نامزدی رویا جون

 

 

 

اینجا هم نامزدی رویا جون ٦ فروردین همراه دوستش آروشا جون

 

 

 ریحانه ی عزیزم در شهر زیبای بابلسر

 

 

 

 

 

 

 

 

روز ١٢ فروردین در برج میلاد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه پروانه
7 اردیبهشت 93 22:44
خانم خوشگل من اومده بود عروسی دختر عمه دوست پیدا کرده. دختر خوب اینه دیگه.خوش اخلاقه دوست پیدا میکنه.آفرین خانوم خوشگله
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون عمه جون]
سمیه دختر عمه پرستو
18 اردیبهشت 93 23:12
خدایا الهی من فدات شم حسابی توی این 16 روز خوش گذرندی♥♥♥♥♥♥♥
مامان ریحانه
پاسخ
خدا نکنه سمیه جون.ممنون عزیزم
دختر آسموني
5 خرداد 93 13:20
عزيزم عكسات خيلي قشنگ بودن. ايشااله هميشه كنار ماماني و باباييت خوش باشي. قربون اون شيرين زبونيات: بابا لطفا همين. راستي به ما هم سر بزنين عكسهاي جشن دندوني آسمان جون رو گذاشتم.
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون عزیزم ببوس اسمان خوشگلمو
سارا بانو
13 خرداد 93 7:09
سلام به روی ماهت . عزیز دلم تولدت مبارک ریحانه کوجولوی ناناز . الهی درپناه علی (ع) 100 ساله بشی و باعث افتخار مامان و بابا باشی گلدونه خانومی .
مامان ریحانه
پاسخ
ممنون دوست خوبم